Data e postimit: 2023-06-04 11:17:35
Lexime: 955
Aktualizimi i Helenës së Trojës: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Foto
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dhe kanë fituar një pozicion të barabartë në shoqëri. Ato kanë fituar pavarësinë e tyre financiare dhe politike, janë të pranishme në pozita të rëndësishme në biznes, politikë dhe shkencë. Sot, femrat janë të afta të bëjnë zgjedhjet e tyre vetë, të ndërtojnë karrierën e tyre dhe të realizojnë potencialet e tyre në mënyrë të barabartë me burrat.
Paragrafi 2: Dëshira për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes
Ndërsa Helenës së Trojës iu desh të pranojë destinin e saj dhe të shkojë në spitalinë e Trojës, femrat e ditëve të sotme janë të vendosura të luftojnë për vetëdeterminimin dhe të kenë kontroll mbi jetën e tyre. Ata kërkojnë të kenë të drejtën për të zgjedhur partnerin e tyre, karrierën, jetën seksuale dhe të drejtat e tyre reproduktive. Helenës së Trojës iu mohua e drejta për të vendosur për veten, ndërsa femrat e sotme nuk pranojnë që të vuajnë nën autoritetin e tjetërkujt dhe synojnë të vendosin për veten e tyre në çdo aspekt të jetës.
Paragrafi 3: Femrat si pjesëmarrëse aktive në politikë dhe diplomaci
Në periudhën e Helenës së Trojës, femrat kishin një rol pasiv në politikë dhe diplomaci. Ata nuk kishin mundësi të ndikojnë në vendimet që merrnin burrat për ta. Sot, femrat janë të angazhuara në politikë dhe diplomaci në nivel global. Ata zënë postet e larta në qeveri, organizata ndërkombëtare dhe misionet diplomatike. Femrat moderne përfaqësojnë shoqërinë në bisedimet e rëndësishme ndërkombëtare dhe luajnë një rol të rëndësishëm në zgjidhjen e konflikteve dhe ndërtimin e paqes.
Paragrafi 4: Femrat si pionierë në shkencë dhe teknologji
Helenës së Trojës nuk iu dha mundësia të zhvillohej dhe të kontribuonte në shkencë dhe teknologji. Sot, femrat janë të pranishme në fushat e shkencës dhe teknologjisë dhe kanë bërë kontribute të shumta në këto fusha. Ata janë inxhinierë, shkencëtarë, programuese, dhe krijojnë inovacione të mëdha. Përkatësia e femrave të ditëve të sotme në shkencë dhe teknologji tregon se fuqia e tyre intelektuale është e pandalshme dhe mund të shërbejë si inspirim për brezat e ardhshëm.
Përfundimi:
Aktualizimi i Helenës së Trojës me femrat e ditëve të sotme reflekton ndryshimin e madh në mënyrën se si femrat trajtohen dhe percaktohen në shoqëri. Nga pavarësia e tyre financiare dhe politike deri te lufta për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes, femrat moderne tregojnë një fuqi dhe vlera të pandalshme. Duke u angazhuar në politikë, diplomaci, shkencë dhe teknologji, ato po ndryshojnë paragjykimet dhe shkëmbejnë botën për të mirë. Është e rëndësishme të nderojmë arritjet dhe përpjekjet e femrave të ditëve të sotme dhe të vazhdojmë të punojmë drejt barazisë së vërtetë gjinore në të ardhmen.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te rrime apo te ikim
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si nje blete punetore ,por nektarin e dergon ne atdheun e tij .Kjo perben progres per shoqerine. Dilema që qëndron sot mes të rinjve: të rrimë apo të i...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com